مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 13:102024-06-12سياسي

فهرست اولیه اعضای 9 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم


فهرست اولیه اعضای 9 کمیسیون تخصصی در مجلس دوازهم منتشر شد که براساس آن کمترین اقبال نمایندگان به عضویت در کمیسیون های فرهنگی و حقوقی و قضایی است.

- فهرست اولیه اعضای 9 کمیسیون تخصصی در مجلس دوازهم منتشر شد که براساس آن کمترین اقبال نمایندگان به عضویت در کمیسیون های فرهنگی و حقوقی و قضایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی را تشریح کرده که به موجب آن، بعد از تکمیل فرم های امتیازبندی توسط نمایندگان، اعضای کمیسیون های تخصصی مشخص می شوند.

پس از اعلام اسامی اعضای کمیسیون های تخصصی، در صورتی که هر یک از نمایندگان به کمیسیون تعیین شده، اعتراض داشته باشند، می تواند اعتراض خود را به هیات رییسه مجلس ارائه کرده تا جلسه مشترکی با روسای شعب پانزده گانه مورد بررسی قرار گیرد که این جلسه صبح امروز برگزار شد و همچنان ادامه دارد.

امتیازبندی و تعیین اعضای هر کمیسیون به ترتیب از کمیسیون هایی که بیشترین متقاضی دارد، انجام می شود و پس از تکمیل اعضای این کمیسیون ها، نمایندگان بازمانده از اولویت اول انتخابی خود، با متقاضیان اولویت اول کمیسیون بعدی امتیازبندی و تعیین کمیسیون می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست اولیه اعضای 9 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم

فهرست اولیه اعضای 9 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم